lördag 10 november 2007

Sammanfattning v.6

Som ni kanske har märkt så har jag glömt att skriva de två sista passen vilket kanske har sina anledningar (skaffat ett PS2!) så jag tänker bara skriva jättekort om hur dom passen gick och sen vidare till sammanfattningen.

Tisdagen var helt ok, jag har fortfarande lite svårt med rygg och bicepsövningar, hittar inte övningar nog som passar mig, får väl surfa runt lite och leta efter effektiva övningar. Passet i sig gick jättebra, tog lite mer vikter också.
Onsdag gick väldigt bra faktiskt, speciellt i triceps där ja kunde öka ett steg!

Här är veckans resultat (+/- felmarginal):
Vikt: 61,7 kg (+ 1,6 kg)
Överarmar: 31,0 cm (+ 0,8 cm)
Underarmar: 27,5 cm (+ 0,5 cm)
Bröst: 98,1 cm (+ 0,2 cm)
Midja: 72,9 cm (- 1,0 cm)
Lår: 46 cm (- 0,5 cm)
Vader: 35 cm (+ 2,0 cm)
Fett %: 10,0 (+ 0,1%)
Vatten %: 65,7 (+/- 0%)
Muskel %: 69,5 (- 0,2%)

Det är alltså första veckan jag använt mig av X-Factor och det har gett en del resultat redan! Inte minst vikten! Dessutom har överarmarna ökat lite osv.
Det här var andra veckan i styrkeveckorna och det känns faktiskt bättre trots att det fortfarande är jävligt drygt att köra så många reps, men det är bara en vecka kvar nu sen ska jag återgå till det normala igen, vilket ska bli ganska skönt faktiskt! Få bygga på mitt eget sätt! Däremot så ska jag flytta runt lite övningar just för att shocka kroppen ännu mer vilket är lika med mer muskler =)

Inga kommentarer: