tisdag 13 november 2007

Tisdag (Dag 19, Vecka 7)

Så var man inne på sista veckans stryka, ska bli skönt att få gå tillbaka till de större vikterna. Jag tror faktiskt att jag kommer kunna öka en hel del från innan jag började styrkeveckorna, får se hur det blir.

Måndagens schema:
Bröst:
Liggande hantelpress 3 set 12-15 reps 20 kg/st
Bänkpress 2 set 12-15 reps 25 kg (endast vikterna)
Sneda hantellyft 2 set 12-15 9 kg/st
Kabelpress 2 set 12-15 reps 25 kg/st

Triceps:
Tricepspress(Hantel) 3 set 12-15 reps 9 kg/st
Pushdown 3 set 12-15 reps 35 kg
Hantelsträck 2 set 12-15 reps 9 kg/st
Pushdown* 3 set 12-15 reps 35 kg

Det här passet gick så bra det bara kunde gått. Jag kunde öka på nästan alla övningar och jag hade väldigt gott om motivation och vilja. Såna pass måste man ta vara på!

Kosten har även den fungerat bra under helgen och gårdagen, jag har slarvat lite men för det mesta kommit ihåg måltiderna, så det snurrar på för fullt här!
Det verkar även som om mina mål har kommit väldigt nära faktiskt, fattas bara någon centimeter här och där, dessutom håller jag på att komma upp mot min målvikt snart om jag kan hålla uppe takten dvs. man kan bara hoppas!

Inga kommentarer: