tisdag 16 oktober 2007

Måndag (Dag 7, Vecka 3)

Förra veckans träning vart inte speciellt bra då jag hade lite andra saker att prioritera. Men den här veckan är det gym förmodligen hela veckan med ett gästbesök på något gym i Västerås om jag har tur.

Måndagens schema:
Bröst:
Liggande hantelpress Länk 3 set 4-6 reps 20 kg/st
Bänkpress Länk 3 set 4-6 reps 30 kg (endast vikterna)
Kabelpress Länk 2 set 6 reps 20 kg/st
Sneda hantellyft Länk 3 set 4-6 12kg/st

Triceps:
Tricepspress(Hantel) Länk 3 set 4-6 reps 12 kg/st
Pushdown Länk 3 set 4-6 reps 40 kg
Hantelsträck Länk 2 set 4-6 reps 10kg/st
Pushdown* Länk 3 set 4-6 reps 40 kg

Jag bestämde mig igår för att ge Fierce en sista chans med tanke på att de faktiskt fungerade första veckan. Så jag drog i mig en sån och stack iväg till gymmet, mådde lite dåligt en litens stund men de gick över väldigt fort och allt var precis som första gången. Höll till och med på att skada axeln vid hantelpressen då jag tog i lite för mycket i starten vilken kändes en del.

Så vad kan då ha triggat det där illamåendet kan man ju undra, men jag har en aning om att sakerna i kosttillskottet torkar ut kroppen och förmodligen drar år sig näring, för om man ätit en del tidigare så är de inte allts lika farligt. Tåls att tänka på!

Med den på plats så gick hela träningspasset väldigt bra, ett utav de bättre faktiskt! Nu fattas det bara en träningspolare som kan hjälpa mig upp på nästa nivå, inte lika lätt men om man håller sig på gymmet ofta så kommer de säkert någon =)

Inga kommentarer: