torsdag 18 oktober 2007

Onsdag + Torsdag (8+9, Vecka 3)

Har sett att de börjat öka lite folk som läser den här bloggen vilket är väldigt kul.
Hoppas att de kommer ännu fler!
Jag har visst dragit på mig en liten förkylning fr o m i onsdags så träningen har inte riktigt varit så som den ska vara vilket förklarande varför jag gick ner i vikter!

Jag hade inte tänkt gå in så speciellt noga på de två dagarnas schema utan kan säga att på onsdagen var det rygg och biceps, därefter på torsdagen var det axlar och triceps. Det som var lite frustrerande med dessa på träningssessionerna var att även fast jag tagit Fierce så hade jag inte energi nog att kunna klara mig, var precis som att medlet var verkningslöst nu då,men får hoppas på att det var kroppen som inte orkade med träning just då.

Något nytt som har hänt däremot är att jag faktiskt har frågat omkring lite bland de "stora" killarna och fått mig ett par riktigt bra tips om diverse kosttillskott så nu ska jag bli riktigt seriös med kroppen, för den ska bli större!

Mer om det på söndag (sammanfattningen, kommer dessvärre inte att bli positiv). Nu blir det till att vila och få bort alla virus osv!

Inga kommentarer: