tisdag 9 oktober 2007

Måndag + Tisdag (4,5 Vecka 2)

Det är såhär de blir när man glömmer skriva en dag, man blir straffad direkt!
Gårdagens pass var faktiskt speciellt, jag tränade på Sats för första gången med Agni. Jag måste ju nämna att de var ett utav de härligaste gymmet jag varit på, stora öppna ytor, fräscha vikter och underbara greppvänliga hantlar...va mer kan man önska sig?
Så ska gymma klart på Carlstads träningscenter och sen får vi se om jag byter till Sats då ja dessutom kan köra boxercise med samma kort!

Måndagens schema:
Bröst:
Liggande hantelpress Länk 3 set 4-6 reps 20 kg/st
Bänkpress Länk 3 set 4-6 reps 30 kg (endast vikterna)
Kabelpress Länk 3 set 6 reps 20 kg/st

Biceps:
Hammercurls Länk 3 set 4-6 reps 14 kg/st
Kabelcurls Länk 3 set 4-6 reps 25 kg
Preatchers curls Länk 3 set 4-6 reps 14-12 kg/st

Ja, är inte riktigt nöjd med viktantalet men de blir så när ingen kan vakta en, får försöka hitta någon att gymma med!
För övrigt gav den dagen mycket hade en fin pump i armar och bröst när de var över så de var lyckat!

Idag då, kan ju tillägga här att jag mådde dåligt igår och gjorde det även idag när jag gymmade vilket förmodligen har något med Fierce att göra. Läste att genom kreatinet den har så kan den torka ut kroppen om man inte tillsätter tillräckligt mycket vätska vilket alltså blir som dagen efter krogen! Så ska ge de här kosttillskottet en sista chans innan jag dumpar det.

Tisdagens schema:
Rygg:
Sned T-stångsrodd Länk 3 set 4-6 reps 40kg
Latsdrag V-handtag Länk 2 set 4-6 reps 45kg

Triceps:
Tricepspress(Hantel) Länk 3 set 4-6 reps 12 kg/st
Pushdown Länk 3 set 4-6 reps 40 kg
Hantelsträck Länk 2 set 4-6 reps 10kg/st


Genom att jag mådde som jag mådde så gick inte riktigt passet som de skulle plus att jag endast hade 45 min att hinna träna på innan skolan började så jag missade marklyftet och även stretchen men de är sånt som händer, imorgon ska de bli ett kvällspass som heter duga istället!

Så får ta och testa Fierce en sista gång imorgon, annars blir de Krealkalyn i fortsättningen och gott om mat vilket jag också halkade lite på.

Inga kommentarer: