söndag 28 oktober 2007

Sammanfattning v.4

Ännu en träningsvecka avklarad, men tyvärr så kommer den värsta veckan nästa vecka med två 7,5poängstentor som bara ler elakt mot en varje gång man öppnar böckerna!

Här är veckans resultat (+/- felmarginal):
Vikt: 61 kg (+ 2 kg)
Överarmar: 30,5 cm (+ 0,5 cm)
Underarmar: 26,5 cm (+/- 0 cm)
Bröst: 97,5 cm (+ 1,4 cm)
Midja: 72,7 cm (- 0,3 cm)
Lår: 45,5 cm (- 0,5 cm)
Vader: 33,3 cm (+ 0,1 cm)
Fett %: 10,4 (+ 1,9%)
Vatten %: 65,1 (- 1,8%)
Muskel %: 68,9 (- 2,6%)

Ok, här har mycket hänt verkar det som, vikten här ökat med hela 2 kg vilket är helt perfekt. Bröstmåttet har ökat en väldigt bra del och midjan krympt.
Men däremot så verkar de även vara fallet att jag tappat muskel% och fått mer fett, än så länge så är det inte mycket men det kan ju bli.
Men jag vet anledningen till allt det här så det är inte så mycket att oroa sig över. Jag har nämligen haft lite bulk helg här med Jordnötsringar, godis och popcorn vilket jag vet är onyttigt och mycket fett osv men ibland måste man bara få äta det goda!

Så nu till nästa vecka ska jag bli av med fettet en del, men även börja med den syrkande delen i gymmet. Alltså kommer de bli runt 4 set med 12-15 reps med lite olika övningar. Mycket att se fram emot.

Ok nu har jag väntat länge med att visa er det jag köpt. Jag har nämligen inhandlat något som heter X-Factor, det är ett (helt lagligt) muskelökande tillskott som ska hjälpa mig lite med att få igång musklerna till att bli större.
Men, för att det här ska fungera så måste jag äta runt 500-1000kcal mer om dagen, vilket jag även tänkt på, så jag köpte 4,7kg av Twinlabs Gainers Fuel med en ny burk av Kre-Alkalyn.
Kort sagt så kommer det här paketet att få mig till nya höjder, hoppas jag iaf! Men mer om mina planera nästa söndag!

Inga kommentarer: