måndag 8 oktober 2007

Sammanfattning v.1

veckan vart ju inte riktigt som den skulle bli eftersom jag inte gick på träningen på torsdagen (jaja, jag var ute på krogen!) så det vart en halv vecka vilket var ok ändå, hade gott om träningsvärk ändå!

Här är veckans resultat:
Vikt: 59,9 kg (+ 0,9 kg)
Överarmar: 29,8 cm (+ 0,3 cm)
Underarmar: 25,5 cm (+0,5 cm)
Bröst: 95,1 cm (+ 1,1 cm)
Midja: 71,1 cm (+ 1,1 cm)
Lår: 45,4 cm (- 0,6 cm)
Vader: 33,1 cm (+ 1,1 cm)
Fett %: 8,9
Vatten %: 66,6
Muskel %: 70,8

Har gått plus på det mesta vilket brukar hända när jag börjat träna sen brukar de plana ut allt eftersom, man ser ju i alla fall vad jag har lättast att bygga upp!

I lördags åkte jag ner på stan och köpte mig en personvåg vilket visade sig va riktigt bra köp eftersom den inte bara räknar ut vikten utan även fett%, vatten%, muskel%, skelettvikt och kaloriintag (det du bör äta per dag), vilket passar mig perfekt! Nu slipper jag själv räkna kaloriintag osv, så i fortsättningen kommer jag att skriva ut lite info från vågen.

Veckans träning har varit helt ok faktiskt, är nog på topp igen under vecka 3 skulle jag hoppas på.
När det gäller kosten för veckan så har den gått ganska bra, jag har verkligen försökt att äta lite då och då för att kunna få i mig det där extra för att kunna öka i vikt, men när helgen kommer blir de lite slappt vilket hade sin inverkan på resultatet =)

Något som jag bör ändra på under nästa vecka är alltså kosten, försöka att hålla den uppe även under helger.

2 kommentarer:

Karin sa...

Nämen vad roligt! Jag brukar också vara duktig på att öka på midjemåttet! Det måste ligga i familjen :D

Bagera sa...

Hahaha, ja växer bra där verkar de som! Frågan är bara vart midjan får allt ifrån, de är ju inte att jag gått upp i vikt iaf =)