måndag 22 oktober 2007

Sammanfattning v.3

Så, nu är jag tillbaka ifrån Västerås och är utvilad och klart för 2 hysteriska veckor med bl a tentor! Så träningen kan bli lite lidande utav det.

Här är i alla fall veckans resultat (kan vara eventuellt små felmarginaler):
Vikt: 59 kg (- 0,9 kg) (kass kost!)
Överarmar: 30 cm (+ 0,2 cm)
Underarmar: 26,5 cm (+ 1,0 cm)
Bröst: 96,1 cm (+ 1,0 cm)
Midja: 73 cm (+ 1,9 cm) (eventuell felmarginal)
Lår: 46 cm (+ 0,6 cm)
Vader: 33,2 cm (+ 0,1 cm)
Fett %: 8,5 (- 0,4%)
Vatten %: 66,9 (+ 0,3%)
Muskel %: 71,4 (+ 0,6%)

Vikten var inte speciellt bra då den nästan har minskat med 1 kg men beror på att jag inte åt så mycket jag borde ha gjort i Västerås. Förutom det vart jag ganska överraskad över de övriga resultaten, allt har växt bra! Även om överarmarna bara har växt 0,2 cm så tycker jag att de syns.

veckans träning har däremot inte varit den bästa då jag hade dragit på mig en kort förkylning vilket gjorde sitt på gymmet, men nu kommer en ny vecka och där ska jag visa vad jag verkligen kan gå för!

Dessutom kommer något om några dagar som ska hjälpa till med mina mål! Mer om det senare.

Inga kommentarer: